pátek 4. září 2009

Něco se tu děje!

Mozkové podhoubí bujelo, až vybuchlo v neočekávané. Restart zavedeného blogu nejen pro fanoušky!

Tedy, ne že bych se do něčeho pouštěl já sám. To jste snad ani nečekali, že ne? Pokud ano, chválím váš optimismus, jen tak dál.  A i když jsem možná jediný, kdo touží po nějaké aktivitě na tomto blogu, a k jakékoliv práci zde se dokopu, až když není jiného a příjemnějšího vyhnutí, rozhodl jsem se, že už se nečinnost s "kreativitou" mou samou a mého okolí nesnesou. Již delší dobu mi život zpestřuje má drahá polovička, která je také nadaná jistým druhem verbální kreativity (pokud zrovna neprochází obdobím skouposti). Mám tedy tu čest vám představit zbrusu novou rubriku, v níž si tyto, věřím, že zajímavé výplody, budete moci užít. Nač se zdržovat, vrhněme se k prvním. 

Žádné komentáře:

Okomentovat