úterý 4. září 2007

Dámy a pánové...

ano... :)

Tak asi neuvěříte svým očím, ale po maturitě se mi podařilo sepsat toto. Sice se to sem tenkrát jistým nedopatřením nedostalo, tak to napravíme teď.

 

Jelikož jsem se zařekl, že až do ukončení studia maturitou se kvůli nahromaděným povinnostem nebudu zde hlásit, tak jste někteří již možná netrpělivě očekávali můj další příspěvěk. Tak jej a s ním i mě tady zase máte. Za poslední tři týdny se toho událo opravdu hodně. Jen si teď vzpomenout.

Předně bych započal událostí nejčerstvější. Maturity... Inu, začal jsem se učit asi tak před dvěma týdny. Ideální čas. Celý svaťák nevylejzám z domu, jenom abych nakonec pobíhal po škole a na všechny pokřikoval, že nic neumím, a že to nedám. Pak přišlo ono pondělí a zahájení maturit, kdy jsme vyrovnaní (pouze fyzicky, nikoliv psychicky ) nastoupili před učitelský sbor, maturitní komisi a předsedkyni Gerdu. Atmosféra by se dala krájet a všichni jsme rezonovali ve svalovém třesu a chvění. Po zahájení nastoupili první čtyři a já se uvelebil v přípravné třídě a začal se biflovat.

Po zdárném boji prvních absolventů jsem se rozklepal a začal se hystericky chichotat, pípat a myslet si, že jsem kuře. Ve strachu jsem očekával středeční odpoledne, kdy půjdu jako první na řadu. Mám ale veliké štěstí:

1) Spousta lidí mě má asi strašně ráda, protože mi snad každý držel palce a myslel na mě, za což velice děkuji.

2) Vlivem bodu jedna (pravděpodobně) jsem si vytáhnul celkem pěkná čísla otázek z češtiny, matematiky, angličtiny a chemie v tomto pořadí 22, 21, 11 a obligátní 13.

Nutno dodat, že z chemie jsem z třiceti otázek uměl asi tak patnáct, tudíž jsem byl za otázku Nepřechodné kovy velice vděčný. Snažil jsem se, klepal jsem se, na komisi jsem kuňkal, ale nakonec se zadařilo. Jak už všichni víte, odmaturoval jsem se samými jedničkami...

Tudíž si myslím, že stres je nejlepší učitel, a doufám, že to zabere i na vejšce. ;)

V nejbližší době bych vám chtěl též poreferovat o tom, jak mi bylo v 5.-6. května na Animefestu a jací jsou v tom Brně skvělí lidé.

Takže maturitě zdar a novým začátkům vstřííc!!!

 

2 komentáře:

  1. Pozdě, ale přece :-) Ale aspoň jsem si zavzpomínal... Děkuji ti :-D Doufám, že ten Animefest se sem taky časem dostane, byť to už asi bude druhej ročník :-))

    OdpovědětVymazat
  2. gratulace, ja jsem se vyucila na stejne znamky, i kdyz musim poznamenat, ze od momentu, kdy jsem si u ustich vytahla otazku, jsem uz ve stresu nebyla - od ty chvile jsem se fakt tlemila :D

    OdpovědětVymazat